ensam ? saknar

jag vet inte varför, men jag är så rädd för att vara ensam, när jag och mit ex gjorde slut för 4 månader sen, jag har kännt mig ensam sen dagen, hatar att vara själv, de spelar ingen roll hur trött eller hur sjuk jag är, vill ha folk runt om mig. jag vet inte men de är kanske för att jag måste få bekäftning hela tiden att jag duger, eller att nån älskar mig..
sen vi gjorde slut har jag kännt mig så osäker, att ingen annan vill ha mig. han va värkligen underbar, han sa varje dag att han älskade mig, kollade mig i ögonen och menade de, men de är ju över.. men de värsta av allt va att typ 3 dagar efter de tog slut skulle vi ses och lämna alla saker, då frågade jag honom om han älskade mig fortfarande, han sa bara nej, jennifer, jag älskar inte dig längre.. de va de värsta jag någonsin varit med om, usch ! jag äslakde honom, och bara för att man gjort slu kan man inte stänga av de, de gjorde ont.

men men nog om de tråkiga, ska gå ner till mamma om 20 min, så jag får lite promenad och hon lite sällskap.



/ jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0