ja har en julklapp till dig älskling!

gumman kom hem nu. ja vill vara med dig. ja orkar inte med skolan, var hemma i måndags och bara sov grät, rökte o pratade med mamma. de blir bara för mycket på en gång känner jag. börjar stanna hemma mer och mer nu men vad ska man göra att man känner sig så depreimerad att man inte vill gå ut? man känner sig så ful att man inte ens kan kolla sig i spegeln? vill bara ha jullov och sova hela tiden fifan va skönt. lussebullar pepparkakor julmust o massor med annat gott ska jag ha till helgen.. btw så vet jag inte om ja pallar så mycket mer med s längre (jennifer you know).

nu ska ja sätta mig o röka lite sen blir det ugly betty tror jag. fittskola imorn som ja inte pallar att gå till. o honey har handlat en julklapp till dig hoppas du blir glad, jag älskar dig. /erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0