sick

i morse när jag vakna, självklart hade jag försovit mig, men jag skyndade mig som fan, men sen började min mage hålla på igen,så jag fikc lägga mig ner och proppa i mig mina magtabletter.. eftre en halvtimme gick de över, så jag åkte till skolan, sen brast allting för mig, jag vet inte varför men har varit så stressed och nere nu den sista tiden, så jag bara sprang in på toa och börja gråta, så jag ringde mamma och hon kom och hämtade mig, och nu springer hon runt i lägenheten, och sätter upp alla julgrejjer ( vi hade inte tid igår ) och hon tjatar om att hon inte vill jobba utan hon vill va hemma med mig och baka lussebullar och pepparkakor, och de tycker jag också att hon ska göra.

sen får jag se när erica kommer hem , hoppas hon slutar tidigt så jag kan komma till henne så vi kan baka pepparkakor :)



/ jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0